close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



18 września 2008

Samsung nadal pragnie SanDiska

Marcin Kubicki 16:12
Po wczorajszej informacji o kolejnych odrzuconych zalotach w próbie wykupienia przez koncern Samsung firmy SanDisk, myśleliśmy, że to już koniec tematu i że w przyszłości ewentualnie będziemy mogli przeczytać o podobnych próbach np. Seagate'a. Nic bardziej mylnego. 5,85 miliarda dolarów - taką kwotę odrzucił SanDisk, tłumacząc że jest "nieadekwatna pod wieloma względami". Zaznaczmy, że ta suma to o ponad 90% więcej niż warta jest w tej chwili firma na podstawie cen jej akcji. Przypomnijmy też, że Samsung co roku płaci 440 milionów dolarów SanDiskowi za korzystanie z ich patentów. Koncern nie zraził się ostatnią odmową i ponowił swoją propozycję, tym razem zaznaczając, że jest to kwota płatna "od ręki". W obszernej wypowiedzi przedstawiciel Samsunga wspomniał również o obecnej sytuacji ekonomicznej w USA, jej wpływie na resztę świata i fakcie, że w obecnych warunkach oferta jest dodatkowo, bardzo korzystna. Przy tym wszystkim szczegółem jest, że połączenie takich marek w efekcie utworzyłoby prawdziwie potężną firmę. Wiemy też już, że Toshiba nie bierze udziału w rozmowach na temat ewentualnego przejęcia przez nich SanDiska. Nadal jest jednak zainteresowana taką opcją, by powstrzymać Samsunga od dominacji na rynku.

Źródło: cdrinfo
<< HP: Dużo, mocno, dotykowo | | Video On Demand? Ani dzisiaj, ani jutro. >>


Komentarze


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: